han-yvonne-bali.reismee.nl

Sanur -Bali

Sanur- Bali 27-11/28-11

Zondag 27-11 lekker weer rustig aan, de tijd aan ons zelf. Wat gezwommen en even naar de kraampjes bij t strand gelopen om wat souvenirs te kopen. Na de lunch hebben zijn we nij de massagesalon geweest, Han een beenmassage en ik een pedicure behandeling. Toen was de dag alweer om. Maandag 28-11 reden we om 08.45 weg bij t hotel voor de volgende excursie, nadat we 3 kwartier hadden gewacht op t busje. Dit kwam omdat er in een ander hotel mensen niet kwamen opdagen. Nergens te vinden en ook niet afgemeld. Heel vervelend zoiets. Maar goed de rest van de dag maakt t weer goed. S'morgens een bezoek aan een vlindertuin. Prachtige dieren in heel veel kleuren! Een hele kunst soms om ze goed op de foto te krijgen :-). Hierna een bezoek an een van de grootste hindoeïstische tempels van t eiland, Batukaru. Deze ligt midden in een stuk tropisch regenwoud, op een berg. Onderaan de berg ligt een prachtig meer met eilandje in t midden. Tijdens de lunch hadden we een mooi uitzicht over de rijstvelden van Jatiluwih. Hier verbouwen de boeren de rijst nog op traditionele wijze. Na de lunch hebben we een wandeltocht door de rijstvelden gemaakt over paadjes en muurtjes van t irrigatie sytheem. T was een blubber bende want het regende. En als t hier regent dan regent t goed! Het is echt merkbaar dat we hier in de regentijd zijn. Maar op zich valt t allemaal mee. Vaak zitten we in de bus of zijn we net in t hotel. Na een hele dag touren zijn we om 17.30 uur weer terug in t hotel.

Peter en Linda

Wat hebben jullie liever, warme regen daar of de kou hier ????

Wibbina

Nou...hier is het bar koud!! :-) Bedankt voor het mooie verhaal weer! Xx